2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

3 Mart 2009 Salı

Sayın Profesör! Neyse...

Devlet üniversitelerinde araştırma olanaklarının kısıtlılığından, bütçe yetersizliğinden bahsedilir hep. Hayır yalan da değil, devlet üniversiteleri çok süper halde demiyorum zaten. Araştırma bütçesinden daha ciddi, ideolojik temelli sorunlar var ama ona başka zaman bakarız. Konudan çok sapmayayım. Bakın bu kısıtlı araştırma bütçesiyle ne sonuca varılmış: "Yapılan bir araştırma, sigara kullanmayan, ancak devamlı kahvehane müşterisi olanların da en az tiryakiler kadar risk altında olduğunu ortaya koydu." Dalga mı geçiyorsun adam mı seçiyorsun yahu? Bu araştırmaya ne kadar bütçe ayrıldı öğrenmek istiyorum, hatta şikayette bulunmak istiyorum "kaynak israfı" diye. Bu sonuca varmak için yapılan bir araştırma düpedüz dolandırıcılıktır. Benim daha başka önerilerim olacak kendilerine: 1. Diş fırçalamanın diş sağlığına etkisi. 2. Havadaki karbonmonoksit oranının insan sağlığına etkisi. 3. Verem aşısının veremi önlemedeki etkisi. 4. Televizyonun yaydığı radyasyonun insan sağlığına etkisi. (Bak düşündüm de bu en güzeli, bütün gün para alıp Sabah Sabah Seda Sayan izlersin, mis.) Gider bu böyle. Ayakta ne kelime, amuda kalkıp alkışlıyorum. (Düşersin deyip sivri zekalılık yapmayın, bacaklarım duvara dayalı.)

Hiç yorum yok: