2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

30 Temmuz 2009 Perşembe

Sahte İneğe 25 Ay Hapis!

Kütahya'da kendisini inek ilan eden çifte 25'er ay hapis cezası verildi.
Bilindiği gibi, Adli Tıp'tan istenen raporda, çiftin inek olup olmadığının tespit edilemediği, hekimlerin "et sağlığı bozulmamış bunların, 3 defa muayene etsek ancak anlarız" şeklinde rapor vermesi üzerine ihtilafa düşülmüştü. Mahkemeye sunulan aşağıdaki delil ise konuya açıklık getirdi, ve çiftin inek olmadığı anlaşıldı.
Konuyla ilgili görüştüğümüz çiftin komşusu İsmail N. "Ümit'i her gördüğümde ben ineğim, bana tapın" diyordu. Ben ise "ben hindu muyum da sana tapayım?" diyordum. Bir süre sonra onu yemek isteği ile yanıp tutuşmaya başladım. Ümit'i inek gibi görüyordum. Ruh sağlığım bozuldu. Bir ineğe kul köle oldum." şeklinde dert yandı.
Konuyla ilgili açıklama yapan Ziyafet İşleri Başkanlığı "Sadece Emine Beder'in tefsirinde tasvir edilen inekler gerçek inektir. Sakın başka inekleri yemeye kalkmayın. Halkımızın, kendini otorite ilan eden bazı kişiler tarafından sömürülmesine izin vermeyiz" diye konuştu.
Çiftin avukatı ise tepkili. Erhan Karagöz, mahkeme çıkışında verdiği demeçte "Türkiye demokratik bir ülke. İsteyen istediğini der, istediğini yer. Yargı benim yediğime karışamaz" dedi. Altıncı hissi sayesinde olay mahalinde biten Kemal Kerinçsiz ise "Sen git domuz ye o zaman! Akıllı ol akıllı." diyerek demokratik tepkisini verdi.
Konuyla ilgili konuştuğumuz Adnan Oktar ise "Bir insanın inek olması saçmadır. Evrim yoktur. Bu tür sahte ineklerle mücadele edilmelidir." diye görüş bildirdi. Adnan Oktar, bilindiği gibi daha önce yasadışı restoran kurmak suçundan yargılanmış ve serbest bırakılmıştı.
(Orijinal haber için buraya tıklayınız.)

Hiç yorum yok: