2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

9 Temmuz 2009 Perşembe

Ebleh Reality Showlar - Benimle Çiftleşir Misin?

Bir önceki yazımda "Bu da oldu" demiştim, fakat onu geri alarak "Bu da oldu" diyorum. Kanal Televizyon (a.k.a Ajdar T.V.) bir grup hayvanın aynı ortamda kalıp çiftleşmesini konu alan bir televizyon programı yapmaya karar vermiş. Üstelik de "Türkiye’nin en ateşli hayvan hakları savunucusu Panter Emel" programın sunuculuğunu üstlenmiş. Ayrıca aramızdaki zoofiller için de bu program tamamen sansürsüz olarak yayınlanacakmış. Ki adamlar sıkılmadan yazmışlar: "Belki siz de bu programda olmak için yanıp tutuşacaksınız". Bakalım fil ile köpeğin medyatik çiftleşmesi programın rating rekorları kırmasını sağlayacak mı? Yeter artık.

3 yorum:

semioticus (shelbyl) dedi ki...

Bir aralar AloRTUK diye bir olusum vardi. Birisi burayi arayip "Sutas reklamindaki inegin memeleri beni tahrik ediyor" demisti.

Kimileri de cok sansli oluyor be kardesim.

natura horror vacui dedi ki...

programda eşek de varsa, gönül rahatlığıyla olaya içimden geçen hakiki yorumu yapabilirim:

EŞŞŞŞEEEN ZİKİ!

Adsız dedi ki...

şimdiden tahrik oldum. 4 gözle bekliyorum programı. inek memeleri, odamdaki barbie'ler offf çok seksüel bir ortam