2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

5 Ağustos 2009 Çarşamba

Kenan Evren hastaymış!

Bunu Radikal'in şu haberinden öğrendim:
ÖDP de GATA önünde protesto düzenlemiş, "Azrail Defol, Evren Bizimdir!" temalı.
ÖDP'nin protestosu (www.radikal.com.tr 05/08/09)
Haber metni oldukça kısa ve tarafsız. Sadece olanları özetle anlatıyor. Ancak, ne yazık ki haber başlığı (Hasta yatağında!) haberin geri kalanının tonunu da belirliyor. "Hasta yatağındayken prostesto mu olur? Protestocular ne kadar da duyarsız böyle!" gibi bir izlenim var ki, bu da beni deli ediyor.
Neden deli ettiğini nasıl anlatsam diye çok düşündüm. Ironik birşeyler mı yazsam?
Profesyonel hayatı boyunca çevresindeki herkese çok duyarlı, anlayışlı, tamamen insan hakları çerçevesinin içinde davranan Evren'e böyle bir protesto büyük haksızlık tabii ki canım!
Yok. Hissettiklerimi tam olarak yansıtmıyor.
Kenan Evren'in kimlere neler çektirdiğinden mi girsem? Açıkçası ayaküstü hakkını vererek yazamam bunu da. Velhasıl, başlık beni deli etti. Nedenini anlatabilmişimdir umarım.

2 yorum:

natura horror vacui dedi ki...

hiç ölmesin istiyorum kenan evren. çünkü muhtemelen ölünce badem gözlü olacak birdenbire. daha beteri, korkarım bu sefer muhsin yazıcıoğlu'ndan bile daha ağır bir ajitasyona maruz kalacağız. hiç ölmesin kenan paşa, hep yaşasın!

Everfever dedi ki...

Onu badem gözlü ilan edecek olan hürriyet ve ahalisi zaten her zaman evrene oral seks yapıyordu. Ölsün kurtulalım diycem, ona da içim el vermiyor. En iyisi ölmesin sürünsün. Yaşadığı müddetçe ölmek istesin. Can veremesin.