2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

13 Ocak 2011 Perşembe

Seçmece arama öbekleri serisi #4

Sevgili İşkembeseverler, 

Bir arama öbekleri yazısıyla daha yine birlikteyiz. Sizlerle görüşmeyeli, daha doğrusu en son Shelbyl yazdığından beri kimler neler aramış, ararken İşkembe’ye nasıl gelmiş, geldiğinde aradığını bulmuş mu, bir kez daha hep birlikte bakacağız. Arama öbekleri, yaklaşık olarak son 2 ya da 3 hafta içinde aklıma geldikçe bakıp topladıklarımdan. Sizin için özellikle ilginç olanları seçmeye çalıştım. İyi okumalar efen’im…

Not: Aldığım günlerin tarihlerini not etmeyi akıl edememiş olduğum için hepsi aynı gün farklı saatlerde gibi görünse de, farklı günlerdeler. Hangi gün veya tarih olduğunu özellikle vurgulamam gerekirse vurgulayacağım. Yoksa çok bir önemi yok zamanlarının.
---

1 – 
21:28:26 -- 2 hours 57 mins ago

20:05:26 -- 1 hour 30 mins ago

01:34:23 -- 19 hours 35 mins ago

11:23:33 -- 4 hours 11 mins ago

09:22:13 -- 3 hours 20 mins ago

İzin verirseniz öncelikle beni mes’ud eden arama ve bulmalarla başlamak istiyorum. 2 haftadır epey birileri “bisiklet yazıları” ve türevlerini arayarak İşkembe’ye gelmişler. Kendi kişisel blogumda yazmıştım birkaç sefer, sanırım 1 kere buraya yazdım. Devamını da getirme yönünde heveslendim bunları görünce, mutlu oldum. Ama sanırım baharın gelmesini veya havaların 10 derecenin üzerine doğru çıkmasını bekleyeceğim. Ha, doğrudan kendi deneyimlerimle ilgili bir şeyler yazmayabilirim de tabii. Hatta şu an aklıma geldi! 3 vakte kadar…

2 - 
19:58:26 -- 3 hours 39 mins ago

Güzel kardeşim, eğer ki Elvankent’te Behzat Ç. izleyen var mı, varsa birasını cipsini alıp birlikte izlemek ister mi diye merak ettiysen yanıtlayayım; 1 – evet, 2 – evet. Müracaat: sokaktaki adam.

3 – 
21:23:03 -- 2 hours 15 mins ago

Bunu arayan arkadaş da yine kafası en karışık İşkembe ziyaretçilerinden. Bu esnada biraz empati eyleyebilme niyetiyle aynı aramayı ben de yaptım ve www.bayanlar.biz diye bir adres görerek, merakımdan tıkladım. Adından da anlaşıldığı üzere, kadınlara dönük bir site. Böyle başlıklar falan var, başlıklar altında farklı konular var. Genel başlığının altındakiler şunlar:

Minoxidil Minoxidin Sprey Kullanma Yöntemleri
Yeni Şirin Köpek Resimleri
Tatlı Kedi Resimleri
Yeni Rengarenk Hint Bülbülü Resimleri
En Komik Hayvan Resimleri
Yeni Panda Resimleri
En Yeni Yarasa Resimleri

Kadınları ya ben çok yanlış tanımışım, ya da sitenin kurucusu ya, hadi bakalım…

4 - 
18:52:30 -- 20 hours 42 mins ago
Eşeğine göre değişir. Patronum erkek mesela.


5 – 
00:56:11 -- 14 hours 38 mins ago
- Kısırdöngü nedir?
+ Kısırdöngü budur!
- Nedir?
+ Budur!
- …
+ …

6- 
21:06:34 -- 2 hours 18 mins ago

E abicim sen bi’ şey aramıyorsun ki ama? Esas bizim senin gibi Google arama kutucuklarına sığamayan ağabeylerimizi/ablalarımızı/cevherlerimizi arayıp bulmamız lazım. Git sen, biz gelir seni buluruz, ne istiyorsan da gelirken getiririz. Hem de ta nerelerden zahmet ettirmişiz seni, tüh bize!

7 – 
15:00:15 -- 5 hours 38 mins ago

Yaşasın! %60’ın ardından Aziz Nesin’in yeni bir sözü daha gün yüzüne çıktı demek! Şükürler olsun yüce Zeus!

“Aziz Nesin’in 2010’lu yıllara yine bir cümleyle damgasını vuracağı tahmin ediliyor.” -> derdi Zaytung

8 - 
17:03:14 -- 3 hours 31 mins ago

17:01:16 -- 3 hours 33 mins ago

Serinin bu sayısının en ilginç ikilisi bu bence. Ne gün olduğunu da keşke not etseymişim keşke. Gününü hatırlamasam da, bu ikisi aynı gün yapılan aramalardı. Hani aynı şehir de değil (Proxy olduğunu da sanmıyorum) ki biri öyle arayınca bulamadı öbür türlü aradı diyelim. O gün saat akşamüstü 5’te birilerini tetikleyen bir şey olmuş herhalde. Bir televizyon programı falan olabilir belki. Neyse, bunu hiçbir zaman bilemeceyeğiz galiba. Meraklardayım…

9 –
14:41:50 -- 6 hours 27 mins ago

Hah! Al başına belayı! Muhteşem Yüzyıl diye dizi yapıp, koskoca Kanunî Sultan Süleyman’ı şehvet düşkünü Sülüman olarak gösterirsen, olacağı budur! Osmanlı’nın torunlarının ceddini sorgulamaya başladığının resmidir. Tüh tüh, vah vah, ah ah, oh oh…
Yalnız, aramayı yapan sevgili arkadaşım: velev ki eşcinsel olsun, ee? Öldürecek misin?


10 -
20:43:05 -- 27 minutes ago

Ben de gerçekten bir bunu, bir de yangının neden yandığını çok merak ediyorum. Ama isabetli bir soru ve gelinen isabetli bir yazı, tebrikler!


---
Adet olduğu üz’re 10 öbekte bırakalım a dostlar. Aslında hala epey var ama onlar da bir sonrakinin konusu olsun.

Gelecek Program: Seçmece Arama Öbekleri Serisi #5

Hiç yorum yok: