2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

6 Ekim 2009 Salı

Sizce kime benziyor?

Resim, Radikal'in haberinden. Yani Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı bir Anadolu Lisesi'nin kravatına, işlense işlense kimin resmi işlenir? İnsanın aklına bir türlü gelmiyor. Ben mesela, Babaeski'de yaşayan Osman dayıma benzettim. Haberin yorumlarına bakacak olursak da sahan75 rumuzlu bir arkadaş Rus mizaçlı olduğunu söylüyor: "yok ya ben iyice baktim hatta mercek altina aldim baktim önce Lenin e benzettim daha sonra iyice inceledim Marx a benzettim yanimdaki arkadas ta tutturmus ille yok Staline benziyor diye gel de isin icinden cik" Ya sizce?

4 yorum:

anna dedi ki...

richard nixon!

http://donswaim.com/richard%20nixon.jpg

ahmetkizilay dedi ki...

Ben direk Atatürk'e benzettim...

picasso'ya da demişle zamanında, balığa benzemiyor diye...

semioticus (shelbyl) dedi ki...

Bence savciya ya da ihbarda bulunana, "Ataturk'u Ocalan'a benzettigi" gerekcesiyle dava acilsin.

meltem dedi ki...

@anna
durumu enternasyonellestirdin! tebrik ederim!

@ahmet
isleyen usta da bir picasso olabilir, dogru.

@shelbyl
ahahahhaha! yorumlara da tepki vermek ve bravo demek istiyorum.