2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

30 Ekim 2009 Cuma

Ebleh Facebook Gruplari #4 - Çok Fena

Grubun ismini başlığa koymadım, çünkü benim de bir edep sınırım var. Beyazıt Öztürk kadar olmasa da, ben de iyi aile çocuğuyumdur, ben de ideal damatımdır. (Birkaç aşağıda ikamet eden, meltem'in Türk annesi post'una selam duruyorum burada, evet.) Hani baştan uyarayım.
Efendim, grubumuza bu link'ten ulaşabilirsiniz. Ben birileri grubun ismini değiştirmeden, inceleme sırasındaki halini aşağıya alıntılıyorum.
OROSPU ÇOÇUĞU, TERÖRİST, APONUN BİLE 10 BİN HAYRANI VAR! TÜRKİYE'M YA ATA'MIZA KAÇ HAYRAN BULUCAZ! ATAMIZ İÇİN KATIL VE LİSTENİ DAVET ET! ATAMM...AŞKINAA.( COŞUYURUZZZ!!!...7. GüNde --->400BİN<--- OLUYORUZ..)NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Öncelikle bu tür vatanını, milletini, kültürünü çok seven, Türkçeye aşık grupların Türkçeyi bir güzel katletmeleri fenomenine göndermede bulunalım.
1. Orospu çoçuğu: Kürt ya Apo, o yüzden normal insan gibi "çocuk" olamaz, "çoçuk" olması lazım.
2. bulucaz!: Doğrusunun "bulacağız" olmasının yanısıra, bu cümlenin ünlem işareti ile biten bir soru cümlesi olması fenomeni de ilginç.
3. Atamız: Grubu kuranın mezkûr kelimeyi bir önceki cümlede "Ata'mız" şeklinde doğru yazdığı göz önüne alınırsa, farklı bir kişinin onu klavyenin başından almak suretiyle müdahale ettiğini, ya da kurucunun şizofren olduğunu varsayabiliriz.
4. Atamm...aşkınaa.: Burada harflerin ikilenmesinden daha çok takıldığım bir durum var, o da üç noktanın gereksiz kullanımı. Bir insanı, sanki askeriyede "Sağa...dön!" komutu verirmiş gibi "Atamm...aşkına!" şeklinde konuşurken düşünemiyorum.
5. Coşuyuruzzz!!!: Aslında coşku halinden dolayı mazur görülebilir belki ama, gene de bu kitlenin coşuyor olmasını tercih ederdim.
6. diyene...: Bu coşku dolu, bağırarak söylenmesi gereken "Ne mutlu Türküm diyene!" sözünün, bir belirsizlik haliyle, üç noktayla söylenmesini bu gruba yakıştıramadım.
Efendim şimdi grubun diğer bölümlerine geçiyoruz. [Malumunuz, komünalin delileri sokaktaki adam ve ben, böyle grupların ıcığını cıcığını çıkarmaya bayılıyoruz. Bende insomnia var hadi, sokaktaki adamın derdini hiç bilmiyorum ama. Bir deli ile münasebetleri olmuş söylentiye göre...]
Öncelikle duvar yazıları, keza çok trajikomik eserler var. Ben kişisel top 3'ümü listeledim aşağıya:
3. pkk nın ölüsü leştir dirisi kalleştir anası beleştir gitte yerleştir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1: Daha önce de duymuştum bu manzum eseri, lakin sonundaki 25 ünlem işaretinden sonra gelen çok imalı 1 rakamı, imla hataları vs. ile tekrardan özel olarak takdirimi kazandı.
2. benim öğretmenin bile bu gruba girmiş ben de geldim: Resminden daha küçücük çocuk olduğu anlaşılan Can Arda Şenel kardeşimizin öğretmenini kınamaktan başka bir şey gelmiyor elimden. Daha fenası ise, iki insan(?)ımızın bu yorumu "like" tuşuna tıklamak suretiyle
beğenmesi. Bu çocuk ileride kanıyla bayrak yapar, demedi demeyin.
1. BI KERE ATAMIZIN 1,000,000 USTU HAYRANI OLAN SAYFASI VAR! IKINCISI BU ORUSPUCOCUGU ATAMIZLA KIYASLANMAZ O ATAMIZIN BEDENSEL ATIGI BILE OLAMAZ! KURUCUNUN AMACI BENCE UYE REKORU KIRMAK ZATEN COKTAN KIRMISIZ! BUNDAN HABERI VARSA YAZIKLAR OLSUN HABERI YOKSA COK OZURDILIYORUM....yasasin kemalisim ne mutlu turkum diyene!: Ve işte 1.lik ödülünü sonuna kadar hak eden şaheser! Öncelikle yazarın gruba eleştirel yaklaşması, ne diyeyim, gözlerimi yaşarttı. Ayrıca kendisinin lafını sakımadan "oruspuçocuğu" diyebilip de, daha sonra "bok" yerine "bedensel atık" gibi bir tabir kullanması da, Kant'ı dahi ahlak standartları açısından tongaya düşürecek bir numara, takdir ettim. Fakat akacak kan damarda durmuyor, ve de sonra kendisi grubun kurucusunu "rekor kırmaya çalışmak" ile itham ediyor, hatta itham etmekle kalmıyor, "yazıklar olsun!" çakıyor. Sanki 1 milyon üyesi olan grubun nihai amacı rekor kırmak değilmiş gibi bir afra tafra. Tabii ki Mortal Kombat tabiriyle "Finish Him!" grubun kurucusundan, daha doğrusu kurucunun kardeşinden geliyor:
Kurucusu bnm abim adam akıllı konus almasınlar facanı karısma girdiysen bişiy yaz ve susss atatürkün 2 cisi 1 cisi mi olur
İşte Ata'mızı onurla ve gururla temsil eden, yüce Türk gençliği!!!1!!1
Videolara gelirsek, genelde milliyetçi tandaslı, her birine ayrı inceleme yazısı yazılacak kıvamda videolar var, lakin biri var ki kelimeler yetmez. Link burada. Kendisini dünyanın en gereksiz videosunu prodükte ettiği için kutluyorum.
Discussions kısmında ise, şu ana kadar rastladığım en başarılı komplo teorisine rastladım:
eger zamanında adolf hitler kınanmasaydı herkes tarafında sevılseydı su an dunyanın basına bela olan bır tane bıle yahudı kalmıcaktı hıtler i kım bıtırdı kızıl ordu acaba ruslarla ısraıllıler turkıye yı bolme konusunda ortakmı rusya da asırı hızla yayılan muslumanlık bızım zaferımızmı?ruslar bunun onune gecmek ıcın neler yapıyor ulkede muslumanların hızla artmasının suclusu tabı bunu onlar suc olarak goruyor acaba bızmıyız...
Acid 60'larda kalmamış, hala daha kullanan var demek ki.
Neyse efendim, bir incelememizin sonuna daha geldik. Yapımda ve yayında emeği geçen herkese teşekkür ederiz. Gruptan alıntılamam gerekirse:

♥ ♥ ♥ ♥ N€ mUtLu ♥ TÜRK ♥ ÜM dİY€n€.............

9 yorum:

natura horror vacui dedi ki...

bu da benden gelsin:

http://www.facebook.com/group.php?gid=107619036229&ref=search&sid=513648936.3051315646..1

:p

natura horror vacui dedi ki...

o değil de, yazıyı okumadan linki vermiştim. yazı şahane olmuş da, gruptan alıntılar akıllara zararmış. tükürükler saçarak güldüm vallahi.

sokaktaki adam dedi ki...

abi dün akşam arkadaş vermişti bu grubun linkini, aklımdan geçmişti yazmak, kalp kalbe karşıymış şoparım =)

bi' de hani böyle sayaçlar olur ya, "siz bu videoyu izlerken x çocuk öldü", "her nefes alışınızda x m2 orman yok oluyor" falan gibi. adam bana linki verdi, ben linke bakıp dönünce "500 kişi daha arttı sen gelene kadar" dedi! her sayfa yenilemede 100-500 arası artıyordu dün akşam. ben 318k'de başladım, yatarken 349k idi. şu anda 413k. hatta ben bu yorumu yazana kadar 415k falan olmuş olsa gerek =p

bu arada bi' de itirazım var, 2. madde yanlış bence. yanlış olmasa da, kısmen doğru. yani böyle bi' başlıkta "kaç hayran bulucaz?" yerine "kaç kişi hayran bulucaz" bulucaz ulan! olm kafam karıştı, toparlayamıyorum. haklısın bence.

bi' de eski yorumlar rapor edilmiş ve silinmiş olabilir. o yorumları gruptan birilerinin sileceğini sanmıyorum. şu an son 1 saatlik yorumlar falan var galiba. ben de report eylemiştim, bilmiyorum ne oldu, ne olur.

imageshack tarihine altın pixellerle yerleştirdim bu arada bu şaheseri son olarak da:

http://img42.imageshack.us/img42/9996/ouuy.jpg

lan yorum yapmaya doyamadım, bi' de orkun'un haber ettiği gruptan bir yorumla son vereyim;

"A.R.Y. - I hope especially male ones dont think they are gay or sth if you guys dare kind of thing,this wrestlers will hang you from your balls."

meltem dedi ki...

bu tatta gruplar o kadar cok ki, nereden baslasak... mesela:

"Obama'nın 6 Milyon Hayranı Varsa Atatürk'e 60 Milyon Hayran BuLuruz ..."

Grubun resminde de "Hadi Turkiye Uyan Atamiz Icin Katil ve Listeni Davet Et" diyor.

Simdi aradim ama bulamadim, ama "Madem Turksun Goster Urksun" adinda bir grup, bir de "Butun dunyanin derdi olmusuz, demek ki zamaninda fena koymusuz" (bu basligi tam hatirlamiyorum acikcasi) adinda bir grup vardi.

Bir de yagli gures grubunun guncel haberlerinde soyle diyor:

"Dear friends; please do NOT advertise yourself on the wall with your stats, preferences and phone numbers. A regular comment will be more than enough to attract other members for a possible friendship or more if they are already interested in your profile..."

o adamlar gay degil diye tehditler yagdiran bu insanlar, yukaridaki mesajla ne demek istiyorlar, ben bunu anlamadim.

semioticus (shelbyl) dedi ki...

Meltem sen anlamamisin hakikaten :) Tehditleri yagdiran Turkler, gurescilere yavsayan gavurlar. O yuzden oyle.

"will hang you from your balls" kalibini hemen Oksford Diksineri'ye yolluyorum. Ingilizce renklensin.

semioticus (shelbyl) dedi ki...

"benim öğretmenin bile bu gruba girmiş ben de geldim"

Bu trajik aslinda ya. Eleman simdiden bozmus yani. Fena. Ogretmeni kim acaba?

sokaktaki adam dedi ki...

an itibariyle 1 milyon oldular. atatürk artık daha rahat uyuyacak, evet.

1,000,002

voodoo girl dedi ki...

mail adresi bulamadım yorum olarak yazıyorum: shelbyl çok güzel yazıyorsun be hem futbolu hem siyasi meseleleri hem de komiklikleri hepsini hepsini! hayranım.

semioticus (shelbyl) dedi ki...

Voodoo Girl, cok tesekkur ederim efendim, beni sizler yarattiniz. :)

Bu arada grupta yeni bir acilim var:

http://www.facebook.com/topic.php?uid=92643684809&topic=12558

Ayrica 1,500 milyon [aynen] uyeye de ulasmislar ki, tam olarak kac uyeleri oldugunu anlamasam da cok duygulandim.