2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

4 Mayıs 2010 Salı

Dez-misenformasyon

Twitter'da "Metin Özkan Vadisi" (tanıdık geliyor ama? kurt murt?) diye bir sitedeki videoya biri link vermiş, gittim baktım. Video Erdoğan 1990'daki söylediklerini bugün yaptıkları ile karşılaştırıyor. Artık bu furyanın bittiğini düşünüyordum, ama bitmemiş meğer.
Benim esas ilgimi çeken ise bir özel slayt oldu. Başlık şu: İşte AKP'nin AB uğruna 5 yılda verdiği tavizler. Buradaki "taviz" kelimesi, listeyi okuyunca daha bir önemli oluyor.
- Zinayı suç olmaktan çıkarttılar...
- Domuz etini kasaplık hayvan sınıfına aldılar...
- Eşcinsellere dernek kurma izni verdiler...
- Vakıflar Kanununu çıkarttılar...
- Binlerce kiliseyi restore ettirdiler...
- Yarım asırlık Kur'an Kursunu yıktılar...
- Ezanın sesini kısıp, ayetlere sansür koydular...
- AİHM'den başörtü yasağının devamını istediler...
- Misyonerlik faaliyetlerinin önünü açtılar...
- Kıbrıs'ı gözden çıkarttılar...
Şimdi buradaki maddelerin şaibeli olması bir yana (özellikle ayetler ve AİHM ile ilgili kısmı anlamadım), böyle bir listeyi bir arada görünce insan şaşırıyor "Oha lan AKP bu kadar iyi işler mi yapmış?" diye.
Bakış açısı enteresan bir olgu.

1 yorum:

Kalten dedi ki...

Bu ülkede toplulukları galeyana getirmek ne kolay yahu..