2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

29 Eylül 2009 Salı

Yeni Thom Yorke Projesi

Bu heyecan verici haberi ilk defa Komünal İşkembe okuyucuları ile paylaşmak istedim. Thom'umuz Yorke'umuz Radiohead'in resmi websitesinde buyurmuş ki:
"Merhaba,
Geride bıraktığımız haftalarda, Eraser albümünden şarkıları çalmak ve de yenileriyle uğraşmak için eğlenceliğine bir grup oluşturduk, bakalım bir yere varacak mı..
Burada resmi görebilirsiniz; ben, Joey Waronker [Beck ve R.E.M], Mauro Refosco ve Flea (y.n. işte tam olarak bu noktada heyecanlandım ben. Bilmeyenler için, kendisi Red Hot Chili Peppers'ın bas gitaristi.)
Ekim'in başında, 4'ü ile 5'inde Los Angeles'taki Orpheum Theater'da iki konser vereceğiz. Grubun ismi yok ve de konser uzun olmayacak... sonuçta, daha o kadar çalacak şeyimiz yok! Ama civarlardaysanız gelip bir dinleyin. Yerel bir grup olan Local Dragons da çalacak bizimle."
Ayaktaydım, oturdum. Thom Yorke'u ve Flea'yi birlikte, farklı bir renkte görmek fikri.. Paha biçilemez.
Umalım ki dağ fare doğurmasın.

Hiç yorum yok: