2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

8 Eylül 2009 Salı

Komünal İşkembe'den Dev Ramazan Hizmeti: Bedava Sevap!

11 ayın sultanı Ramazan yüreklerimize huzur salar, midelerimize bayram ettirirken; biz de Komünal İşkembe ekibi olarak burada hiç ses etmeden duramazdık tabii ki. Ramazan ayında, bildiğiniz gibi günahlara ve sevaplara gece tarifesi açılmakta. Bu sebeple, günahkar kullara bir nevi bir promosyon olarak şu siteyi önermek boynumun borcu, sizlere olan sevgimin göstergesidir.
Efendim bu siteye "1 dk.da üye ol[up], cüz al[ıp], hatim indir[ebilirsiniz]!" İstediğiniz görüntülü ve sesli hatim opsiyonları seçebilir, kulağınıza takacağınız kulaklık ve açık tutacağınız gözlerinizle sevaptan sevaba koşabilirsiniz! Aynı zamanda "2 yılda online derece alabileceğiniz" websitelerine de link vardır! Yani hem sevap işleyip, hem diploma da alabilirsiniz aynı zamanda! Simültane tercümeden sonraki en büyük simültane hizmet budur!
Peki siz "Bu bana yetmez, hatim tecrübelerimi başkaları ile de paylaşmak istiyorum, daha çok dilde mümin kardeşlerimle iletişim kurmak istiyorum" mu diyorsunuz? O zaman alın:
Burada dünyanın en büyük Hatim Portalı sizi bekliyor! Hem de tam 3 dilde. Kendilerinin de dediği gibi:
"Şimdiye kadar Kuran-ı Kerimi tek başına hatim etmek, uzun bir süreç olduğundan çok zaman alıyordu. Fakat artık Allah´ın izniyle, Hatim-Online Community bu süreci (yeterli kullanıcı olduğu taktirde) saniyeden daha da kısa bir zaman dilimine sığdırmayı başarmış durumda."
Ramazan-ı Şerif hayırlı olsun.

Hiç yorum yok: