2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

14 Eylül 2010 Salı

Resimdeki gizli sorumluyu bulun


Radikal yine bir habercilik başarısına imza atmış. Ben de gerçekten (valla bak) merak ediyordum bu ponpon kızların neden/nasıl sahne almadığını, hemen tıkladım habere. açılan sayfada, sizin de yukarıda gördüğünüz 7 çift yanak ve 2 çift memeyle karşılaştım. Şaşırtıcı değil, evet. Buraya kadar her şey "normal". (Bu sefer gerçekten, konu ponpon kızlar olduğu için çok anormal değil, ponponları yadırgamadım ama sağdaki kızcağız pek ponpon değil.) Sonra haberi okudum ve kızların sahne alırken birden bire almadığını görüp bildiğim şeyi pekiştirmiş oldum (teşekkürler Radikal). Ardından, ikinci paragrafta da bulamadım sorumluyu. Bakıp duruyorum, hala yok? Federasyona bir ceza kesilmiş ama, sorumlu federasyon mu yani? Radikal, benim gibi algı güçlüğü çekenleri de düşün, lütfen...

Haberdeki sorumluyu bulana tam 1 meybuz!

p.s. O değil de, "Spor kategorisindeki galeri haberler"deki 1 hışımı bulana da bonus 1 meybuz daha! Kolalı...

3 yorum:

Sertug Ozgur dedi ki...

Dikkatin için tebrikler!

Aslında radikal bize bir şeyler mi anlatmaya çalışıyor? :)

tearkan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tearkan dedi ki...

bence bu işin sorumlusu en öndeki 'memeli' ablanın parmağıyla işaret ettiği kişi.

eğer o değilse pota altında parkeye sırtı dönük duran kırmızı tişörtlü birisi var. kızların dans gösterisine bakmadığına göre kesin o istememiştir gösteri yapmalarını.