2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

23 Şubat 2009 Pazartesi

Yanlış Anlaşılan Şarkı Sözleri

Hepimiz yaptık bunu. Mesela ben Ninja Turtles'ın şarkısındaki "They're the world's most fearsome fighting team" kısmını "Heydi haetto, hiizın Baay Reemziiiii" diye söylerdim. Arkadaşın kardeşi aynı eserin nakaratına "Biz beş yıldız Ninja Törtılz" yaklaşımı getirdiğinde eğlenmiştik. Benim kuzen konuşmayı söker sökmez Burak Kut meşhur olduğundan talihsiz bir çocukluk geçirdi. Bu çocukluğunu daha da talihsiz yapan ise çıkış şarkısını "Benimle oynama/söyledim sana/şangır şungur zorlama/uğurlar olsun" diye söylemesiydi. Arkadaşımın arkadaşı (gittikçe paranoyağa bağladım yalnız) ise "Oğlum Tsubasa'nın şarkısı Türkçe, nakaratta 'İnanılmaaz Hüüügaa, muhteşem Tusubaasaaa' diyor" dediydi. Talihsiz beyanat. Bu konu nereden mi çıktı? İbrahim Tatlıses ile Yıldız Tilbe akşam canlı yayında kavga etmişler. Pezevenk falan denmiş olay esnasında. Bunu okuyunca merak ettim kavga videosunu izledim, karşıma şu parça çıktı, videonun arasına karışmış herhalde: En güzeli ise bu nadide eser gösterildikten sonra programdaki kavganın devam etmesi. Yahu bunu gördükten sonra insanda dert/tasa kalır mı anacığım? Ceketini sallayarak rap parçasına eşlik edip Doğu-Batı sentezini yiyip bitiren ve günüme ayrı bir anlam katan İbrahim Tatlıses'e teşekkür ediyorum tekrar. O zaman ne diyoruz? "Seninle de benim gibi aramda bir fark var/Agodide jıgodici aegodiye vırbodiye" Hoppa!

Hiç yorum yok: