2011 Uludere katliamı: 29 Aralık 2011. http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com

23 Şubat 2009 Pazartesi

Boya Badana

Ben anlamam renklerden falan. Benim icin sade guzeldir. 80 parca elbisem varsa hepsi ya duz renktir ya da boyuna cizgili. Pantolonlar da dumduz, taslamaymis (ki zaten bunun trajik boyutunu da goz ardi etmemek lazim) yok Hebelebelor kesimmis sallamam. Ayakkabi dedigin klasik olur. Lafi nereye getiriyorum, suraya: Bu siteye bir taze imaj lazim. Giriyorsun bembeyaz falan, atraksiyon yok, font'lar cekici degil vs. Bos zamani olan biri ugrassin bir zahmet (gerci daha iki kisiyiz ama olsun, hersey zamanla.)

10 yorum:

ahmetkizilay dedi ki...

bir zamanların Iverson saçlı bireyinden cüretkar lessismore açıklamalar...
Biraz yazılar bollaşsın, girişlerin ortalama büyüklükleri belli olsun, izleyici ve yazıcı kitlemiz oturaklaşsın, görüntüye el atarız. Hatta bir konsept açılımı bile yapabiliriz.

Zafer dedi ki...

imaj hiçbirşeydir, susuzluk hersey :)
ama halihazırdaki imajlar beş para etmez zaten. idare etmekten başka seçenek yok.

Orlando dedi ki...

Bence de daha zaman var imaja el atmaya ama ben her ne olursa olsun basitlikten yanayim.

daily dish'in 2008in en iyi blogu secilmesine ne diyorsunuz?
http://andrewsullivan.theatlantic.com/

semioticus (shelbyl) dedi ki...

Andrew Sullivan enteresan adamdir da, kim secmis onu en iyi blog? O bilgiye ulasamadim ben.

Orlando dedi ki...

http://2008.weblogawards.org/polls/best-blog/

Halk seciyor, her 24 saatte bir oy.

ahmetkizilay dedi ki...

header'daki değişiklik tarafımdandır ve tamamen deneyseldir..
html'de de biraz (çok az)oynadım. Geri döndürmek için serbest hissedin, yardım gerekirse söyleyin

ahmetkizilay dedi ki...

Bu arada yazmaya başladığımız ama vazgeçtiğimiz yazılar draft olarak saklanıyor. Utanacağımız bir yazıyı manage posts kısmından da yok etmek ileride baş ağrılarını önler...

Orlando dedi ki...

Keşke birisi comment yazdığında veya post ettiğinde bize notification gelse. Settinglerden böyle bir şey yapmak mümkün müdür?

semioticus (shelbyl) dedi ki...

Mumkundur, comment settings'den ayarlanir. Senin e-mailini ekledim mesela. Yeni post geldiginde e-mail atma da vardir kesin, bir arayayim onu da..

Orlando dedi ki...

Yeni post geldiginde e-mail atma varmis evet; kendilerini az once kesfettim. Senin e-mailini de ekledim. Odestik boylece :) :)